30 Haziran 2014 Pazartesi

2 yaş sendromu ayak sesleri!!!

21. Ay itibariyle koca delikanlı oldum edalarına başladı benim minik oğlum!!
Ben yiyeceğim
Ben giyeceğim
Ben gideceğim
İstediğimde banyo yaparım istediğimde dışarı çıkarım!!...

Özgüven gelişimini zedelenmeden bu dönemi nasıl atlatırız diye kara kara düşünüyoruz...
Peki sen ye
Peki sen giy
Peki gidelim diyoruz ama sınırlar???

Bir şeyi 1506272884 kere anlatarak geçiyor bu dönem... İletişimimiz iyi çok şükür. Çoğu zaman çözüyoruz. Fakat ara ara inatlaşmalar olmuyor değil.

Mesela dün akşam yemekte epey uğraştık. Anne pilav anne pilav dedi, koyduğum yemeği değiştirmemi istedi. Peki dedik.. Yeterki yesin. Zira bu ara yemesi çok az. Sonrasında kendi kendine yedi pilavını. Tam bitirmeden anne papu ( karpuz) demeye başladı. Soğuk olduğu için ısınmadan vermedik. O arada yarım saat papu diye ağladı!!!
Anlatıyoruz gösteriyoruz ama nafile. Dediği olacak. Nitekim oldu ama inatlaşma süresinde epey üzüldük.

Zannediyorum bu süreç sancılı olacak. Gaz, diş, kış hastalıkları, uyku düzeni derken şimdi de iki yaş sendromu.
Bakalım sırada ne var!??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder